
Beste mede-Welsumers,
Vanwege de geopolitieke onzekerheden hebben we besloten om afscheid te nemen van onze Amerikaanse Weebly software en over te stappen op Europese open-source software.
Tegelijk hebben we verdere automatisering doorgevoerd waardoor het aanzienlijk eenvoudiger geworden is om de nieuwe app in de lucht te houden.
Om u de tijd te geven over te stappen naar de Welsum-app 2.0 zullen zowel de oude als de nieuwe Welsum-app 2.0 naast elkaar draaien tot eind mei.
Hoe de nieuwe Welsum-app 2.0 op het beginscherm van uw telefoon zetten
Stap 1 – ga naar https://welsum.dorpspleinonline.nl/
Stap 2 – volg de instructies helemaal onderaan de pagina
Stap 3 – na installatie nieuwe app verwijder de oude Welsum-app van het beginscherm.
Lukt het niet? Voor assistentie bel 06 10 941 900.
Succes!
Welsum-app Team
Aart Bredenoord, Ton Lankhorst, Tjeerd Greidanus
PS – Als u al nieuwsberichten ontvangt, hoeft u zich NIET opnieuw aan te melden